Mokytojų tarybos sudėtis 2023–2024 m. m.
Eil. Nr.
|
Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Aušra Plytninkaitė | Alytaus lopšelio-darželio “Volungėlė” direktorė | Pirmininkė |
2. | Aldona Aponienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
3. | Jolita Bražinskienė | Meninio ugdymo mokytoja | Narė |
4. | Lina Bubnienė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
5. | Aušra Damkauskienė | Socialinė pedagogė | Narė |
6. | Vilija Gaižauskaitė | Meninio ugdymo mokytoja | Narė |
7. | Auksė Golubova | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
8. | Jurgita Krasnickaitė-Saulėnienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
9. | Genutė Kvedaravičienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
10. | Andrius Lygnugaris | Fizinio ugdymo mokytojas | Narys |
11. | Asta Matonienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
12. | Ingrida Matulevičienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
13. | Darius Moraza | Logopedas | Narė |
14. | Giedrė Molytė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
15. | Danguolė Motiejūnienė | Logopedė | Narė |
16. | Daiva Nebilevičiūtė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
17. | Edita Patinskienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
18. | Vilma Pilkienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
19. | Danutė Piškinaitė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
20. | Ramunė Plentienė | Logopedė/ spec.pedagogė | Narė |
21. | Beata Purvinienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
22. | Vitalija Saltonienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
23. | Silvija Stočkelienė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
24. | Lina Tamošaitytė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
25. | Reda Žemaitaitienė | Ikimokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
Mokytojų tarybos funkcijos
- aptaria praktinius lopšelio-darželio ugdymo organizavimo klausimus;
- analizuoja ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus;
- analizuoja lopšelio-darželio veiklos ir ugdymo programų realizavimą;
- aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią veiklos kryptį, švietimo nuostatas;
- skatina naujovių paiešką ir patirties sklaidą;
- aptaria vaikų specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimą lopšelyje-darželyje;
- kartu su įstaigos specialiaisiais pedagogais, sveikatos priežiūros specialistu sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, poilsio, higienos ir mitybos klausimus;
- aptaria praktinius švietimo reformos įgyvendinimo klausimus;
- svarsto ir realizuoja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas;
- renka atstovus į lopšelio-darželio tarybą, lopšelio-darželio mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją;
- svarsto pedagogų apdovanojimą, padėkos pareiškimą;
- svarsto vadovų ir pedagogų ketinimą atestuotis;
- svarsto ir teikia Lopšelio-darželio tarybai aprobuoti:
- veiklos programą;
- strateginį veiklos planą;
- darbo tvarkos taisykles.
- telkia lopšelio-darželio bendruomenę ugdymo tobulinimui.
- kartu su Vaiko gerovės komisija, kitais ugdyme dalyvaujančiais darbuotojais analizuoja lopšelio-darželio ugdymo programų įgyvendinimą, vaikų pasiekimus ir pažangą, brandumo mokyklai, vaikų sveikatos, saugios ugdymo aplinkos, poilsio ir mitybos klausimus;