Tikslas – teikti kokybišką, vaikų poreikius atitinkantį ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, pritaikytą specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijų sutrikimų; ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią motyvaciją turintį vaiką; sudaryti prielaidas tolimesniam sėkmingam mokymui(si) mokykloje.
Uždaviniai:
- užtikrinti saugią ir sveiką ugdymo(-si) aplinką;
- saugoti ir stiprinti vaikų fizinę ir psichinę sveikatą, garantuoti jų socialinį saugumą;
- skatinti vaikų savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atskleisti jų gebėjimus, puoselėti individualybę;
- puoselėti vaikų galias, lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę, teikti visapusišką specialistų pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams;
- užtikrinti visapusišką pagalbą vaikams, gyvenantiems šeimose, kurioms taikoma atvejo vadyba ir kurioms administracijos direktoriaus įsakymu skirtos socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos;
- ugdyti vaikų bendražmogiškąsias vertybes;
- nuosekliai plėtoti gamtamokslinį vaikų ugdymą;
- užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(-si) tęstinumą, orientuojantis į darnią vaiko raidą bei pagalbą vaikui ir jo šeimai;
- kurti partneriškus vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) ir lopšelio-darželio santykius, padėti gerinti vaiko ugdymosi šeimoje kokybę;
- organizuoti etninės kultūros ugdymą, suteikiant vaikams etnokultūrinės raiškos gebėjimų, ugdant tautinį tapatumą ir etnokultūrinį raštingumą.